תפריט ניווט מהיר
משרד עו"ד ונוטריון בחיפה - דנה שביט
אשמח לעזור בכל שאלה

עורך דין תעבורה

תוכן עניינים

עורך דין תעבורה בחיפה, בצפון ובקריות

כאשר אדם מואשם בעבירת תנועה הוא יועמד לדין, וישנם מקרים שבהם הוא יישא בעונש חמור ויהיה עליו לשלם מחיר יקר בגין עבירת התנועה שאותה ביצע. כאשר אדם ניצב בסיטואציה שכזו יהיה עליו לפעול במטרה להקל את העונש שהושת עליו, ובמקרים רבים אף לפתור את עצמו מהעונש כליל תוך הוכחה כי הוא חף מפשע.

עורך דין תעבורה בצפון

עורך דין מקצועי לענייני תעבורה

כדי לצאת במינימום נזקים ממקרים כאלו חשוב מאוד להיות מיוצגים על ידי עורך דין. בחירת עורך הדין תיעשה על פי מספר שיקולים מרכזיים:

  • מקצועיות ספציפית בתחום – לפני הכול חשוב לברר ולוודא כי עורך הדין שאותו אתם בוחרים הינו עורך דין בעל יכולת מוכחת בתחום הספציפי של ענייני תעבורה. היות שבכל תחום שהוא צריך עורך הדין לרכוש את הידע וללמוד את השטח, חשוב כי הוא יהיה בעל מקצועיות בתחום מסוים זה.
  • מיומנות וניסיון – תחום עריכת הדין הינו תחום שהניסיון בו מקנה יכולות רבות והוא משפר את הביצועים בצורה ניכרת. ואכן, על מנת להצליח לייצג אתכם נאמנה ולהוביל אתכם לתוצאה הטובה ביותר, חשוב לבחור בעורך דין מיומן ביותר, כזה שצבר ניסיון רב במשך השנים. בקשו לשמוע סיפורי הצלחות – זה בהחלט ידגים לכם את היכולת של עורך הדין לספק לכם מענה מושלם.
  • נאמנות ללקוח – אתם רוצים לחוש שאתם מצויים בידיים טובות. שיש מישהו מסור שדואג לכם ושעושה הכול עבורכם. לכן עליכם לבחור עורך דין שיהיה נאמן ושיתמסר לטיפול בתיק שלכם, כאשר מול עיניו עומדת מטרת העל – להקל את פסק הדין שלכם ולחסוך מכם קנסות ועונשים מעיקים.
  • מקום מגורים – כאשר בוחרים נותן שירות שיהיה צורך להיפגש איתו, חשוב לבחור את נותן השירות שפעיל באזור המגורים שלכם. לכן אם הנכם מתגוררים באזור הצפון אל תתפתו לשכור שירות של עורך דין שאינו גר בסביבה. בחרו עו"ד תעבורה בחיפה והצפון וכך תוכלו לפגוש אותו בלי לבזבז זמן יקר על נסיעות.

הבחירה החכמה שלכם – עורך דין תחבורה בצפון

אתם אולי מבוהלים, מוטרדים מהעניין ומבולבלים, אבל אם תיקחו שליטה ותבחרו בשימת לב את עורך הדין המקצועי והמומלץ עבורכם, אתם עתידים לראות בקרוב את האור שבקצה המנהרה ולחתום את הפרשה במינימום נזקים. עורך דין המתמחה בדיני תעבורה ועובד עם לקוחות בצפון ובחיפה -יכול לדאוג לכם ולסייע לכם לסדר את עבירות התנועה שאותן ביצעתם.

עורך דין לענייני תעבורה דנה שביט

עורך דין לענייני תעבורה הוא עורך דין שתחום התמחותו ועיסוקו הוא בדיני התעבורה, יש לו תשתית ידע מהותי ופרוצדורלי, ניסיון מעשי והיכרות עם מערכת האכיפה, אמצעיה ומאפייניהם והוא מכיר היטב את גורמי החקירה והתביעה המשטרתיים והשיפוטיים בבית המשפט לתעבורה. אדם שהוא חשוד או נאשם בעבירת תעבורה כגון נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בזמן פסילה או שלילה, נהיגה בקלות ראש או בחוסר זהירות ועוד עבירות, ישאף להימנע מן הענישה המחמירה הנוהגת כלפי נהגים החשודים בעבירות מעין אלו, או לכל הפחות לסיים את העניין כאשר יוטל עליו עונש קל ככל שניתן – קנס, ביטול נקודות, הסדר טיעון שימנע עונש כבד יותר ואפשרויות נוספות.

עורך דין לענייני תעבורה עוסק בייעוץ וייצוג משפטי לחשודים ונאשמים בעבירות תעבורה שונות, ומטפל גם בבקשות לביטול נקודות חובה במשרד הרישוי, ניהול ערעורים על פסילה מנהלית או שלילת רישיון, ביטול פסילה מנהלית ופסילה עד תום ההליכים, ערעורים על החלטות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וייצוג נאשמים בהליכים פליליים בגין גרימת תאונות דרכים קטלניות. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל עורכת הדין דנה שביט.

עורך דין לענייני תעבורה – מתי לפנות לייעוץ?

אם קיבלת הזמנה לדין, אם זומנת לחקירה משטרתית, אם רכבך הוחרם ורישיונך נפסל, או הוגש נגדך כתב אישום – דע כי אתה חשוף לעונשים כבדים בעלי השפעה מרחיקת לכת על המשך מהלך חייך וחיי משפחתך, וכי ככל שחולף הזמן ונעשים מהלכים נוספים של גורמי החקירה או התביעה, כן פוחתים סיכוייך לשפר את מעמדך ולהיטיב את תוצאות ההליך. פנה ללא דיחוי לעורך דין לענייני תעבורה. ככל שתקדים את פנייתך ותשקף לעורך הדין את התמונה, כך יוכל לפעול עבורך ביעילות למען התוצאה המיטבית.

משרדנו מתמחה בכל הקשור לדיני תעבורה, לקבלת ייעוץ השאירו פרטים

עורכת דין לענייני תעבורה דנה שביט

רק עורך דין לענייני תעבורה מומחה ומנוסה, ידע אילו מהלכים יש לנקוט כדי לשמור על האינטרסים של מיוצגו. עורכת הדין דנה שביט מעניקה ייצוג משפטי מקצועי בכל ענייני התעבורה ,וקצרה עד כה , הצלחות רבות, בחן היתר בהסדרי טיעון מוצלחים והשבת רישיונות הנהיגה לרשותם של מיוצגיה.

משרד עו"ד ונוטריון בחיפה - דנה שביט

עו"ד תעבורה מומלץ

נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון נייד בזמן הנהיגה, אי-ציות לתמרור, נהיגה בזמן פסילה ועבירות נהג צעיר או נהג חדש, הן עבירות תעבורה שהעובר אותן מסתכן בעצמו ומסכן את כל יתר משתמשי הדרך. הדעת נותנת, כי כל אדם שיש ברשותו רישיון נהיגה והוא אוחז בהגה, יודע היטב כי עבירת תעבורה שיבצע עלולה להחיל עליו ענישה משמעותית המתבטאת בקנסות כבדים, פסילת הרישיון ואף עונשי מאסר, כתלות בחומרת העבירה ותוצאותיה בפועל. יחד עם זאת, לא רבים מודעים לכך שגם לחשודים בביצוע עבירת תעבורה ולנאשמים לפי כתב אישום, עומדות זכויות משפטיות וכי ניתן בהחלט להביא לביטול הסנקציות המופעלות כלפי עברייני תעבורה או להקלתן באופן משמעותי, בזכות ייעוץ וליווי משפטי של עו"ד תעבורה. למידע נוסף פנו אל עורכת הדין דנה שביט.

עו"ד תעבורה – טיפול מקצועי הכרחי

כאשר אנו נדרשים למצבם המשפטי והאפשרויות העומדות בפניהם של חשודים או נאשמים בעבירות תעבורה שונות, ישנה חשיבות מכרעת למועד בו פונה החשוד או הנאשם לעו"ד תעבורה ומפקיד את עניינו בידיו הנאמנות. חשוב לדעת – ניהול מקצועי ומושכל של ההליכים ימנע ענישה מחמירה ותוצאות שקיימת סבירות גבוהה לגביהן כי לא ניתן יהיה להשיבן.

הדרך להימנע מענישה מחמירה היא באמצעות עו"ד מוסמך ומומחה בלבד!

עו"ד תעבורה דנה שביט

עורכת הדין דנה שביט הינה קצינת משטרה בדימוס ועוסקת בתחום דיני התעבורה זה 20 שנים. בתפקידה כסנגורית פלילית, צברה עורכת הדין שביט ניסיון עשיר בייצוג חשודים ונאשמים בכל קשת עבירות התעבורה – החל מעבירות הנושאות בצידן קנסות כספיים או פסילת רישיון הנהיגה בלבד, וכלה בייצוג נאשמים בגרימת תאונות דרכים עם נפגעים. ניסיונה המעשי ביישום הדין וסדרי הדין, כמו גם היכרותה רבת השנים של עורכת הדין שביט עם גורמי החקירה והתביעה ועם מערכת המשפט, זוקפים לזכותה יתרונות משמעותיים המסייעים בידה לפעול למען לקוחותיה ביעילות המירבית, לחתור אל הסדרי טיעון אופטימליים ולהשיג עבורם את התוצאה המשפטית המיטבית. משרדה של עורכת הדין דנה שביט מעניק ליווי משפטי וטיפול בכל עבירות התעבורה, ולזכותה הצלחות מוכחות רבות בייצוג בכל הערכאות המשפטיות.

עורך דין תעבורה בחיפה

עורך דין תעבורה בחיפה מעניק ייצוג משפטי לחשודים ונאשמים בעבירות תעבורה שונות, כגון נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה, אי-ציות לתמרורים או רמזורים, נהיגה בזמן פסילה או שלילה, נהיגה ללא חגורה ועוד. עורך דין תעבורה בחיפה מטפל גם במקרים של צבירת נקודות חובה במשרד הרישוי וביטולן, ערעור על פסילה מנהלית או שלילה של רישיון הנהיגה ועונשים נוספים המוטלים על נהגים הנתפסים בעבירות תעבורה. עורך דין תעבורה בחיפה מספק הגנה משפטית ופועל למניעת הסנקציות המופעלות כלפי נהגים עבריינים ולהקלת הענישה וצמצומה לכדי המינימום האפשרי, החל מענישה בגין עבירות שחומרתן קלה וכלה בייצוג נאשמים בגרימת תאונות דרכים קטלניות – עבירות שדינן מאסר. למידע נוסף, ניתן לפנות אל עורכת הדין דנה שביט.

שיתוף פעולה עם עורך דין תעבורה בחיפה

במהלך השנים האחרונות ניכרת מגמת גידול בתאונות דרכים מקפחות חיי אדם. בהתאם לכך, הוחמרו הענישה ושיטת הניקוד הננקטות כלפי עברייני התעבורה ועל אלה מושתות כעת סנקציות מרחיקות לכת. פרט לקנסות מוגדלים, נענשים עברייני התעבורה בפסילת רישיון הנהיגה לתקופות ממושכות וכן בעונשי מאסר על תנאי ומאסר בפועל. אישום בעבירת תעבורה איננו עניין לחשוד או לנאשם להתמודד איתו לבד, והוא דורש טיפול מקצועי ויסודי. בנקודה זו, ישנו חלון הזדמנויות בלתי חוזר לצמצום החשיפה להרשעה וענישה בזכות ייצוג מהימן של עורך דין תעבורה בחיפה.

לשמור את חירותך ורישיונך בכיסך

בין אם אתה צפוי לעמוד לדין לפי כתב אישום בעבירות תעבורה ובין אם אתה חשוד, אתה חשוף לעונשים כבדים. עורכת הדין דנה שביט פעילה משני צדי המתרס של עולם המשפט, מזה 20 שנים, הן כקצינת משטרה והן כסנגורית פלילית – מאפיינים המקנים לה כלים ייחודיים המאפשרים לה, נוסף על הידע המשפטי והמוניטין שצברה, לגבש עבור מיוצגה מעטפת משפטית ומתווה הגנה חזק ההכרחיים לביטול הענישה כלפיו או להקלתה במסגרת הסדר טיעון. מקום מושבה של עורכת הדין דנה שביט בחיפה, עובדה נוספת המקימה לה יתרון הנעוץ בהיכרותה עם גורמי החקירה והתביעה ועם בית הדין לתעבורה במחוז הצפון.

משרדנו נמצא בחיפה והוא מהמובילים והמקצועיים בתחום של דיני תעבורה. התקשרו אלינו 04-6082252

עורך דין תעבורה מומלץ

בשנים האחרונות נרשמת החמרה משמעותית בענישה המופעלת על נהגים שנתפסו בזמן ביצוע עבירת תנועה, לרבות בשיטת הניקוד במרשמי משרד הרישוי. הסנקציות על עברייני התנועה מתבטאות בקנסות כבדים, עונשי פסילה, כתבי אישום והעמדה לדין אשר בהתאם לחומרת העבירה ותוצאותיה, כמו גם ההליך המשפטי והכרעת הדין, עלולים להביא לעונשי מאסר בפועל. הצעד הראשון והחשוב ביותר אותו על חשוד בעבירת תעבורה לנקוט, הוא ללא ספק פניה לעורך דין תעבורה מומלץ בעל מוניטין בדיני התעבורה, תשתית ידע ענפה ויכולת יישום של הדין והפרוצדורה בתחום שיאפשרו לו לבנות הגנה ראויה ויעילה עבור החשוד טרם יהפוך לנאשם, ושעה שכבר הוגש נגדו כתב אישום – לצמצום הענישה לכדי המקסימום האפשרי בנסיבות.

עורך דין תעבורה בצפון

עורך דין תעבורה מומלץ – דנה שביט

נתפסת נוהג תחת השפעת אלכוהול או סמים? נתפסת במהירות מופרזת? רישיונך נפסל? גרמת לתאונת דרכים? אתה צפוי לעמוד לדין והנך חשוף לעונשי מאסר. ככל שתקדים לפנות לעורך דין תעבורה מומלץ, כן יוכל עורך הדין לפעול באופן מיטבי למען התוצאות הטובות ביותר עבורך. בזכות עבודה משפטית יסודית ומקצועית ותודות לניסיון מעשי, ניתן לא אחת לאתר נסיבות מיוחדות בעניינו של חשוד או נאשם, שיש בהן כדי להביא להקלת הענישה ואף לביטולה. לעורכת הדין דנה שביט ניסיון רב שנים בטיפול בתיקים שעניינם עבירות תעבורה והסנקציות שהן נושאות עמן – החל מקנסות כספיים ונקודות וכלה בהליכים פליליים בגין גרימת תאונות דרכים קטלניות.

עורך דין תעבורה מומלץ – הבחירה החשובה מכולן

משרדה של עורכת הדין דנה שביט מעניק טיפול מקיף ויסודי בכל קשת עבירות התעבורה. תפקידיה של עורכת הדין דנה שביט כקצינת משטרה ותובעת פלילית בדימוס, מקנים לה יתרון משמעותי אדיר המסייעים בידה לפעול באופן מיטבי עבור מיוצגיה ולנקוט את הפעולות הנכונות עבורם בנחישות, תוך התחייבות לזמינות ושירות משפטי מהימן ובלתי מתפשר. עורכת הדין דנה שביט פעלה עד כה במסגרת אלפי הליכים שהסתיימו בהסדרי טיעון מוצלחים לשביעות רצון לקוחותיה, זיכוי נאשמים בהליכים פליליים והצלחות מוכחות רבות במסגרת הליכי ערעור והשבת רישיון נהיגה לידי בעליו.

עורך דין תעבורה בקריות

מערכת האכיפה והמשפט רואות בכל הנוגע לדיני תעבורה חשיבות עליונה מעין כמותה, זאת בשל ריבוי עבירות התנועה המתרחשות באופן תדיר על גבי הכבישים הפזורים ברחבי הארץ. היות ועבירות תעבורה מתבצעות ע"י נהגים באופן יום יומי, נידונות סוגיות דיני תעבורה בבית משפט לדיני תעבורה. בניגוד לדעה הרווחת, אין פרופיל אשר יצביע על זהות נהג העבריין, אלא כל מי שיש לו רישיון נהיגה או אוחז את ההגה בידיו הינו בעל פוטנציאל גבוה לבצע עבירות תנועה, בין אם נסיעה במהירות מופרזת בעקבות איחור או אפילו נהיגה תחת השפעת אלכוהול לאחר בילוי. משום כך, יש צורך לא אחת להסתייע בעזרתו של עורך דין תעבורה בקריות או באזור מגוריכם. עורכת הדין דנה שביט המתמחה בתחום זה של דיני תעבורה, צברה ניסיון רב מהיותה בעברה המקצועי קצינת משטרה וסנגורית משפטית ותשמח לסייע לכם להתמודד עם האשמות בגין עבירות תנועה.

כיצד למצוא עורך דין תעבורה בקריות?

ישנם לא מעט עורכי דין העוסקים בעולם המשפטים בכלל, אך לעיתים צריך יותר מאשר עורך דין סטנדרטי שיפעל בתיקכם. במקרים מסוימים, בהם צריך מומחיות של עורך דין ותיק ומנוסה המכיר את המערכת משני צדי המתרס וידע כיצד להתנהל נכון אל מול הגורמים השונים. אז על מה כדאי לשים דגש כאשר מחפשים אחר עורך דין תעבורה בקריות:

  • תחום דיני התעבורה הוא אחד מענפי המשפט בהם מצויים חוקים רבים סבוכים ומורכבים הבנויים מתקנות רבות ופקודות. בכדי לדעת להתנהל נכון בתיקים בתחום דיני תעבורה, יש צורך בסיועו של עורך דין בקיא בכל דיני התעבורה ובכל התקנות המתחדשות.
  • ישנן עבירות תנועה אשר אי אפשר להסתפק בהם בייצוג של עורך דין דיני תעבורה בלבד, משום שהינן עבירות תנועה אשר כרוכות עימן אחריות פלילית, כמו תאונות דרכים או נהיגה בשכרות למשל. לכן, חשוב לבחור בעורך דין מומחה לדיני תעבורה אשר יש לו גם ניסיון משמעותי בסדר הדין הפלילי.

לפנות אל עו"ד מומחה לדיני תעבורה באיזור הקריות

בכדי למצוא ייצוג הולם של עורך דין תעבורה בקריות, אתם צרכים למצוא עורך דין שיהיה מוכן לייצג אתכם בכל כובד הראש. עורכת הדין דנה שביט המייצגת נאמנה שנים רבות בתיקים רבים בתחום דיני התעבורה והחוק הפלילי. עורכת הדין שביט מייצגת את כל קהל לקוחותיה מתוך ניסיון מקצועי עשיר כקצינת משטרה וסנגורית משפטית, והיא תשמח לסייע גם לכם בהתמודדות עם דוחות, שלילת רישיון הנהיגה או אישומים בתחום התעבורה.